jump to navigation

Za leapsa de la Za Dusha. Martie 25, 2009

Posted by pawsy in Uncategorized.
trackback

Sa onoram o leapsa simpatica de la Dusha, care zice cam asa:

1. Care e singurul lucru pe care nu ai vrea să-l schimbi niciodată la tine?
Simtul umorului. (sau fundul… hmmmm…)

2. Primul film care îţi vine în minte acum?
Imi vine numai un serial de-l vizionez de cateva zile, Za Tudorz.

3. Ce ai desenat ultima oară (pe hartie, nu în paint)?
Un joc de inteligenta pe care mi l-o dat Paulie.

4. De câte ori ai spus “te urăsc” până acum?
De multe ori, in joaca, niciodata serios. Ai dont heit eniuon.

5. Cu ce personaj din literatură te identifici?
N-am stat niciodata sa ma gandesc la asta. Let me get back to you on that.

6. Cât de bine te înţelegi cu tine?
Minunat, nu se intelege nimeni atat de bine cu mine cat ma inteleg eu cu mine. (parca sunt fostul meu profesor de filosofie „Este fals ca este adevarat ca este fals ca…”)

7. Daca ar fi sa scrii o carte… ce titlu ar avea?
„Ion si Maria. Reloaded.” Asta sau „Kittyssssssssssssss!”

8. Descrie în trei cuvinte o persoană pe care încă nu ai cunoscut-o.
Deci persoana asta necunoscuta, intelegi, e necunoscuta, in primu’ rand. Asa. Si persoana asta necunoscuta, pac-pac, mi-e mie necunoscuta, deci nu o stiu.

9. Continuă propoziţia:
Azi, încă adormita, am dat drumul la magaoaia care se numeste calculator. Dupa care am dat sa trag jaluzelele si m-am razgandit cand am vazut ca ploo. Dupa care am stranutat de cinci ori. Dupa care mi-am amintit ca sunt racita. Dupa care m-am dus la baie. Si nu va zic ce-am facut acolo, ca nu-i frumos. Dupa care am venit si-am scris pe blog. Dupa care am fost sa mananc. Dupa care am revenit si-am inceput sa raspund la leapsa. Si-am scris asta. Si asta. Si asta. Si asta… Si asta. (Pot sa ma opresc? Ca ma dor degetele.)

Se duce leapsa la HaniBani si Matthers, ca de obicei, my pretties! ;;)

Comentarii»

1. honeybunny - Martie 25, 2009

hihi.. i’m on it… si mie imi e dor de Luca 😀


Lasă un răspuns

