jump to navigation

Am de recuperat. Martie 7, 2009

Posted by pawsy in Ganduri.
trackback

S-ar parea ca a trecut cam mult de cand n-am mai avut timp de micutul meu blog si-am zis ca e momentul sa recuperez, pentru ca altfel se aduna prea multe.

In primul rand, am adaugat un nou blogosferic la blogroll, Z3Ro, acelasi de pe DS, dar cu un plus de seriozitate, spune el, asa cum spune si ca va incerca sa se tina zilnic de scris. Va recomand sa-l urmariti, pe el, pe Paulie si pe Dusha alti blogosferici dragi mie.

Si apropo de blogosfera, am cateva lepse de recuperat, doua sau trei fiind de la Honeybunny si una de la Paulie, de care o sa ma ocup, daca nu in seara asta, atunci de maine incolo cand o sa am tot timpul din lume.

Si-o sa am tot timpul din lume pentru ca e timpul sa imi car fundul inapoi la scoala ca am chiulit destul. Am avut o ultima luna destul de plina de evenimente pe care am s-o si expun cand ma simt mai creativa de fel, pentru ca acum tot ce simt e un iz de durere de cap care-mi impiedica simtul umorului sa se desfasoare. Asta se intampla cand petrec noaptea cu o gasca de nebuni denaturati. (I just wanna feeeeel real looooove…\:D/)

Inca o data La Multi Ani Nutella, ne-am simtit grozav la party si sper din suflet ca si tu la fel! Si ai niste cercei tare frumosi! 😀

V-am pupat, pe mai tarziu cand o sa am mai multe ore de somn la bord.

Comentarii»

No comments yet — be the first.

Lasă un răspuns

