jump to navigation

Alta leapsa. Martie 7, 2009

Posted by pawsy in Bucuresti, Ganduri.
trackback

Prima de la Paulica si suna cam asa:

Ce te face să-ţi lingi degetele (şi nu numai)?
Friptura de porc la cuptor facuta in vin, cu pireu si turnat sos deasupra pireului, nu refuz niciodata pizza si McDonald’s, ciocolata clar, am nevoie de doza mea zilnica, si orice as manca, trebuie si-un pahar de Pepsi sau Coca Cola langa. (si nu numai?! nush bre, eu incerc sa mananc numa’ cu gura si cu degetele.)

Ce-ţi încântă ochii?
As putea deveni experta in pisici la cat stau si ma holbez la ele pe geam toata ziua. Asa ca, da, imi ‘incanta’ ochii sa ma uit la pisicile de afara jucandu-se, la el abia trezit din somn avand un zambet discret pe buze, la fantanile de ciocolata de se pun la nunti. Now that’s paradise.

Ce-ţi place să atingi?
Materiale gen matase sau satin, blanita unei pisici, un obraz proaspat barbierit sau putin rugged.

Ce mirosuri te încântă?
Mirosul de aftershave, cel de tigara (cand sunt departe…), mirosul detergentului folosit de mama si cel de sarmale in ajun de craciun.

Ce-ţi încântă urechea?
Aici se potriveste cam tot ce-a zis Paulica. 🙂

Mai departe sa mearga leapsa la Honeybunny, Matthers si cine mai doreste, cine mai pofteste. 🙂

Comentarii»

1. » Lepse… My World.The Way I See’It - Martie 9, 2009

[…] pentru ca am vazut si eu la Bobby Voicu o leapsa dragutza, o arunc inapoi catre voi. Pawsy, HB, FluffyBunny, Beculetz, […]


Lasă un răspuns

