jump to navigation

E ceva ciudat. Ianuarie 31, 2009

Posted by pawsy in Bucuresti, Ganduri.
trackback

Mie mi-e frica de inaltimi. Tare. Ma duci mai sus de etajul 4, ma pui sa ma uit pe geam, ma agat de calorifer si nu-i mai dau drumul. Am avut unele momente in viata in care am simtit ca nu mai am control asupra picioarelor si vezicii mele, printre care atunci cand am fost in London Eye, sus pe Tour Eiffel si cand m-am dus pana la etajul 11 al caminului prima data cu liftul panoramic. Adica jumate facut din geam. Nu ma omor dupa adrenalina, daca ma intrebi ce as prefera intre a ma uita la televizor si a zbura cu parapanta, o sa-ti raspund ca mai bine dorm.

Eh, zilele astea m-am plictisit. Am stat in pat si-am butonat, am stat la birou, am stat in paturile colegelor de camera, am facut dusuri lungi, am mancat, orice numa’ sa-mi mai ocup timpul cu ceva. Si ieri ce idee mi-a venit? Hm, pervazul de la geam e lat. E cam cat un pat de o persoana. Internetul tot pica, am geamuri mari, ia sa testam frecventa de acolo.

Stau la etajul sase. Norocul a fost pana acum ca, pervazul fiind atat de lat, nu ma pot apleca sa vad in jos, ci vad numai drept in fata. Si, ca o matza curioasa si curajoasa ce sunt, ieri mi-am suspendat laptop-ul sus pe pervaz si mi-am urcat si eu fundul. Primul impuls, bineinteles, a fost sa ma uit in jos. Am trecut peste imaginile cu mine cazand jos pe un Audi Q7 adus la spalat (e o spalatorie chiar in spatele caminului, aud numai fasssss toata ziua), mi-am luat calculatorul in brate si-am incercat sa ma conving de faptul ca, uite, n-am patit nimic si nu, cladirea n-o sa se incline dintr-o data numai ca sa cad eu de aici, spargand si geamul in mod magic.

Am stat o perioada si mi-a amortit fundul, asa ca m-am facut comoda. Mi-am dat drumul la caldura, caloriferul fiind pe toata lungimea peretelui pervazului, mi-am intins plapuma in 4 sub fund, mi-am pus perna la spate. Si singurele momente in care ma dau jos de aici e cand mi-e foame sau am anumite nevoi naturale. Si cand dorm. Chiar atat de mult nu-mi place.

In rest stau si admir gainile vecinei, matzele care se catara de pe un acoperis pe altul si cerul mohorat. Si ma bucur ca-s inauntru la caldura.

I think I just found my favorite spot. Al tau care e?

Comentarii»

1. honeybunny - Ianuarie 31, 2009

In pat la mine, la Brasov. Cand ma intind acolo, sa dorm sau sa ma uit la vreun serial/film… Nimic nu se compara. E sentimentul de cea mai mare siguranta, de coziness si de departare de orice. De aceea mi-e si foarte usor sa adorm zambind.


Lasă un răspuns

